Data modyfikacji:

Bądź jak Drew, Miranda lub Cindy. Autorskie kosmetyki gwiazd

Gwiazdy, które zniewalają pięknem na czerwonym dywanie i wybiegach tworzą własne kosmetyki, które uchylają rąbka ich sekretów pielęgnacyjnych. W sklepach znaleźć można marki kosmetyczne gwiazd takich jak Miranda Kerr, Drew Barrymore i Cindy Crawford.

Meaningful Beauty by Cindy Crawford

Supermodelka sygnuje swoim nazwiskiem linię kosmetyków odmładzających Meaningful Beauty, składającą się z 5 produktów: kosmetyku delikatnie oczyszczającego, kremu przeciwzmarszczkowego z przeciwutleniaczami i wysokim filtrem SPF, serum do twarzy i skóry pod oczami, kosmetyku do ujędrniania skóry szyi i dekoltu oraz kapsułek wygładzających zmarszczki. Zestaw jest oferowany w wyjątkowo przystępnej cenie 40 dolarów i w opinii użytkowniczek i ekspertów, dobrze spełnia swoje zadanie.

Flower by Drew Barrymore

Aktorka Drew Barrymore również promuje kosmetyki, które łączą dobrą jakość i niską cenę. Linia kosmetyków do makijażu Flower jest dostępna wyłącznie w supermarketach Walmart i nie jest wspierana żadną kampanią promocyjną - aktorka woli inwestować te środki w rozwój produktów. Wszystkie elementy linii, od podkładów, przez szminki i cienie do powiek, aż po lakiery do paznokci są sprzedawane w bardzo gustownych, pastelowych opakowaniach, w cenach od kilku do kilkunastu dolarów za sztukę.

Kora Organics Mirandy Kerrr

Gwiazda modelingu Miranda Kerr zadbała, by kosmetyki z jej linii Kora Organics były w pełni ekologiczne, wegańskie, wolne od parabenów i barwników oraz wytwarzane w zgodzie z filozofią Fair Trade. W ich składzie można znaleźć między innymi wyciąg z owoców Noni, rumianku czy olejek z dzikiej róży. Kosmetyki zamknięte w minimalistycznych, miętowych opakowaniach to między innymi kremy, maseczki i olejki do twarzy, mleczko i olejek do ciała, mgiełka czy balsam do ust. Produkty oferowane są w cenach od około 20 do 50 euro.

The Honest Company Jessici Alby

Ambasadorką naturalnego piękna i zdrowego stylu życia jest również Jessica Alba, która oferuje w pełni organiczne kosmetyki oraz środki czyszczące pod własną marką The Honest Company. Kosmetyki są przeznaczone do delikatnej pielęgnacji skóry dorosłych i niemowląt, a zakup jest możliwy po przystąpieniu do klubu klientek, działającego w formule popularnych glossyboxów. Pod ich drzwi co miesiąc trafia zestaw wybranych preparatów. Ich ceny, mimo organicznego składu, są niewygórowane i wahają w się w granicach od kilku do kilkunastu dolarów.

Autor: Kasia Szulik