Data modyfikacji:

Kosmetyki z sieciówki sprawdzamy ofertę

Odzieżowe sieciówki kochamy za niskie ceny, szeroką ofertę i podążanie za trendami. Wiele z nich od kilku lat oferuje nie tylko ubrania, ale również produkty do pielęgnacji i makijażu. Jakie kosmetyki z sieciówki znajdziemy na polskim rynku?

HM

Najbogatszą ofertę w tej dziedzinie oferuje jeden z najpopularniejszych sklepów. Kosmetyki z sieciówki HM to linie do makijażu zmieniane w każdym sezonie, pędzle, zalotki i inne akcesoria, kosmetyki do pielęgnacji ciała oraz wody toaletowe i mgiełki dostępne w kilku wersjach. Ceny produktów zazwyczaj nie przekraczają 30 złotych, więc są wyjątkowo przystępne, a użytkowniczki cenią produkty za ich jakość. W kosmetycznej gamie HM znajdziemy chwalone maseczki do twarzy w cenie 4,90 zł za sztukę, paletki do makijażu kosztujące 19 złotych, mgiełki do ciała pachnące wanilią, przyprawami korzennymi czy melonem, a nawet krem BB. Warto również dodać, że kosmetyki HM są hipoalergiczne, co potwierdzają opinie ich długoletnich użytkowniczek.

Bershka

Kosmetyki z sieciówki Bershka pojawiły się dopiero w marcu tego roku pod postacią produktów do makijażu. W kolorowej linii znajdziemy tusze do rzęs, cienie, róże, szminki, błyszczyki - z aplikatorem oraz wyciskane, ozdoby na paznokcie i lakiery, przy czym te ostatnie mają się zmieniać co miesiąc. Kosmetyki do makijażu uzupełniły dostępną wcześniej gamę wód toaletowych Bershki, składającą się z czterech zapachów – Black, Blue i Pink oraz Bershka. Ostatnia pachnie mieszanką owoców, kwiatów i pralinek. Ceny kolorowych kosmetyków nie przekraczają 30 złotych.

Topshop

Szeroką gamę kosmetyków do makijażu w nieco wyższych cenach znajdziemy w sieciówce Topshop która poza standardowymi produktami, takimi jak cienie, szminki, lakiery czy tusze, oferuje również kilka oryginalnych pozycji. W Topshopie znajdziemy kilka rodzajów rozświetlaczy, cienie w kremie, eyeliner w żelu, atramenty do ust i pomadki w kredce. Kosmetyki z sieciówki Topshop kosztują od około 20 do nawet 45 złotych.

FF

Ubrania marki FF, w Polsce oferowane przez sieć Tesco, cieszą się sporą popularnością. Ofertę odzieżową uzupełniają produkty do makijażu, wśród których znajdziemy błyszczyki, lakiery do paznokci, pudry, tusze do rzęs, cienie do powiek i eyelinery w wyjątkowo przystępnych cenach nie przekraczających 24 złotych. W skład linii wchodzi również woda toaletowa FF, bazująca na nutach kwiatów, w tym piwonii, konwalii i jaśminu z dodatkiem piżma i olejku cedrowego. Cena wody toaletowej to 73 złote.

Autor: Kasia Szulik