Bourjois Paris to legenda. Marka znana jest od 1863 roku – właśnie wtedy powstał też pierwszy wypiekany w piekarniku, pastelowy róż. Od tego czasu róż Bourjois wyprodukowano w niezliczonej ilości odcieni. Niektóre przeszły do historii, inne popularne są cały czas. Początkowo marka oferowała produkty dla aktorek i aktorów teatrów paryskich, z czasem jednak poszerzyła ofertę, proponując kosmetyki kolorowe wszystkim kobietom.
Twórcy marki pragnęli sprawić, by makijaż był radosną i przyjemną czynnością każdej kobiety. Marka
Bourjois Paris angażowała się w walkę o prawa kobiet już od lat 20. XX wieku. W 1924 roku powołała do życia fikcyjną Paryżankę – Babbette, której radosne i zabawne rysowane przygody stały się inspiracją dla francuskich kobiet, a wkrótce także i dla innych Europejek. Od 2015 roku Bourjois Paris jest własnością innej, światowej marki – amerykańskiego koncernu Coty.
Wielofunkcyjny róż Bourjois
Róż do policzków Bourjois służy nie tylko do malowania policzków. Można go używać jako cienia do powiek czy pomadki do ust, a we wszystkich tych miejscach róż zdaje egzamin trwałości. To sprawia, że
róż Bourjois jest niezbędny w każdej damskiej torebce – wybierz go rozsądnie. Zanim go kupisz, zwróć uwagę na:
- kolor różu – chodzi zwłaszcza o tonację, w której utrzymany jest kolor kosmetyku,
- krycie, które zapewnia róż i jego jakość, oraz czy nie odpada od policzków,
- wykończenie – czyli jaki efekt końcowy makijażu zagwarantuje róż,
- formułę – kompaktowa czy w postaci sypkiego pudru,
- odcień skóry – róż powinien współgrać z twoją naturalną karnacją.
Dobrze byłoby przeanalizować wszystkie te parametry przed wyborem odpowiedniego różu. Najważniejsze z nich są jednak dwa: kolor różu i odcień twojej skóry.