Data modyfikacji:

Elektryczna szczoteczka do mycia twarzy - kosmetyczny hit?

Wiosna to idealna okazja do porządków, nie tylko w domu, ale również na twarzy. W drugim przypadku nieocenioną pomocą przy likwidacji zanieczyszczonej cery może okazać się elektryczna szczoteczka, która dogłębnie oczyszcza twarz i złuszcza zrogowaciały naskórek.

Elektryczna szczoteczka do twarzy usprawnia klasyczny, manualny proces oczyszczania twarzy, zwykle przeprowadzany z pomocą co najmniej kilku kosmetyków. Marki produkujące gadżety tego typu przekonują, że podobnie jak w przypadku elektrycznych szczoteczek do zębów, urządzenia znacznie lepiej i dokładniej oczyszczają twarz, poprawiają jej stan, przywracają elastyczność i przygotowują cerę do lepszego przyjęcia składników odżywczych. We wciąż wąskim gronie gadżetów tego typu warto zwrócić uwagę na propozycje marek Mary Kay i Clarisonic.

Elektryczna szczoteczka Mary Kay Skinvigorate działa z prędkością do 400 obrotów na minutę. Jej włókna oczyszczają twarz, delikatnie ją masują i złuszczają zrogowaciały naskórek. Marka deklaruje, że gadżet radzi sobie z demakijażem o 85% lepiej niż standardowe kosmetyki, aplikowane z pomocą dłoni i wacika. Szczoteczka nadaje się do każdego typu cery. W przypadku skóry wrażliwej wystarczy ustawić obroty na pierwszy poziom, by oczyściła ją bez podrażnień. Dodatkowo jest wodoodporna, więc można stosować ją pod prysznicem. W zestawie znajdują się również dwie wymienne główki, dzięki czemu elektryczna szczoteczka wystarczy na pół roku użytkowania - po upływie tego czasu trzeba wymienić głowicę. Cena urządzenia to około 280 złotych.

Inną propozycją jest elektryczna szczoteczka marki Clarisonic, która masuje twarz wykorzystując fale soniczne, pulsujące w tempie 300 drgań na minutę. Zgodnie z deklaracjami producenta, usuwa zanieczyszczenia nawet sześciokrotnie lepiej niż metody standardowe, ma działanie złuszczające i redukuje nadmiar sebum, dzięki czemu reguluje pracę gruczołów łojowych, a także zmniejsza widoczność porów. Po zabiegu, który wykonuje się za pomocą szczoteczki i żelu, skóra jest uelastyczniona, bardziej napięta i przygotowana do przyjęcia składników odżywczych z kosmetyków. Podobnie jak w przypadku gadżetu Mary Kay, gadżet jest wodoodporny i oferuje kilka poziomów regulacji prędkości. Elektryczna szczoteczka Clarisonic zbiera wręcz entuzjastyczne opinie wśród użytkowniczek, choć jest znacznie droższa od gadżetu Mary Kay – trzeba na nią wydać minimum 700 złotych. Dodatkowo, co trzy miesiące powinno się wymieniać samą głowicę z włosiem, która kosztuje około 100 złotych.

Opisane gadżety należą do najpopularniejszych na rynku i polecamy je ze względu na dużą liczbę pozytywnych opinii, ale inne urządzenia tego typu, również w niższej cenie, pojawiają się ofercie wielu marek.

Autor: Kasia Szulik